۲۷ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴

نماینده مردم اهواز در مجلس:

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برنامه‌ جامعی برای عدالت آموزشی دارد

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برنامه‌ جامعی برای عدالت آموزشی دارد

اهواز - نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پروش در نشست با نمایندگان، برنامه‌های خوبی ارائه داد و در زمینه عدالت آموزشی، توزیع امکانات و مسائل آموزشی اشراف کامل داشت.

محمد امیر در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: علیرضا کاظمی وزیر پیشنهادی مسعود پزشکیان برای تصدی وزارت آموزش و پرورش به کمبودها واقف بود و در زمینه‌های فنی، علمی، فضای مجازی و تولید محتوا نیز دغدغه‌مند نشان داد. کاظمی یکی از نیروهای ارزشی است و توانست اعتماد بسیاری از نمایندگان را جلب کند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: اگر کاظمی بتواند برنامه‌هایش را عملیاتی کند، به ویژه در زمینه نگهداشت نیرو در مناطق با شرایط سخت آب و هوایی، عدالت آموزشی و ساخت مدارس، می‌تواند با رأی بالایی اعتماد مجلس را کسب کند.

امیر همچنین به مشکلات استان خوزستان در حوزه آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: با جمعیت یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفری دانش‌آموزان در خوزستان، ما در زمینه فضای آموزشی، نیروی آموزشی و نبود شایسته‌سالاری در مجموعه وزارت آموزش و پرورش دغدغه‌مند هستیم.

وی افزود: کاظمی قول داده که در زمینه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری امکانات ویژه‌ای به خوزستان اختصاص دهد و از ظرفیت نفت و صنایع برای نوسازی مدارس استفاده کند. امیدوارم بتواند به تعهداتش عمل کند.

کد خبر 6198081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha